Towar zamówiony do godziny 16:00 wysyłamy tego samego dnia.

126-0176
126-0175.00_18022215444786MAGDA.JPG

Olej silnikowy MOBIL DELVAC 10W40 XHP ESP E5 20L
126-0175

    Numery porównawcze: 126-0176

    DELVAC M 10W40 ADV P.20L
    Wysoko obciążone niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych.
    Mniejsze konstrukcje silnika oraz zastosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych.
    Technologie silników o niskiej emisji spalin, takie jak np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, układy oczyszczania spalin wymagają olejów o większej stabilności utleniania, zdolności do rozpraszania sadzy, niskiej lotności i kompatybilności z systemami oczyszczania spalin. Technologia zastosowana w oleju Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 zapewnia doskonałą wydajność silnika, długie okresy pomiędzy wymianami oleju, ochronę systemu redukcji spalin z filtrami cząstek stałych (DPF) włącznie.


    Właściwości:
    - Doskonała ochrona przed gęstnieniem oleju, osadami wysokotemperaturowymi, zbieraniem się szlamu i degradacją oleju
    - Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, ochrona przed polerowaniem gładzi cylindra, ochrona przed korozją
    - Pomaga ograniczyć spadek lepkości i zużycie oleju w ciężkich warunkach pracy w wysokich temperaturach.
    - Pomaga chronić elementy układów wydechowych, również tych wyposażonych w filtry DPF.
    - Przyczynia się do poprawy cyrkulacji i pompowalności oleju


    Zastosowania:

    - Wysoko obciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR).
    - Wysoko obciążone silniki Diesla, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel
    - Urządzenia napędzane silnikami Diesla wolnossącymi i z turbosprężarkami
    - Autobusy i samochody ciężarowe pracujące na krótkich i długich dystansach
    - Maszyny robocze w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze


    Specyfikacje i dopuszczenia

    MB-Approval 228.51
    MAN M 3477
    MAN M 3271-1
    MTU Oil Category 3.1
    VOLVO VDS-4
    VOLVO VDS-3
    RENAULT TRUCKS RLD-3
    RENAULT TRUCKS RLD-2
    DEUTZ DQC IV-10 LA
    AVTODISEL (YaMZ) YaMZ-7-17
    Mack EO-O Premium Plus

    Produkt ten jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających:

    MAN M 3575
    SCANIA LOW ASH

    Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:

    API CJ-4
    API CI-4 PLUS
    API CI-4
    JASO DH-2
    DAF Extended Drain
    Cummins CES 20081
    CATERPILLAR ECF-3
    ACEA E4
    ACEA E6
    ACEA E7
    ACEA E9
    ISUZU DEO (samochody z DPD )

    Własności fizykochemiczne:

    Klasa lepkości: SAE 10W-40
    Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445: 89,3
    Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445: 13,8
    Wskaźnik lepkości, ASTM D2270: 157
    Popiół siarczanowy, [%wag.], ASTM D874: 1,0
    Liczba zasadowa TBN, [mgKOH/g], ASTM D2896: 12,8
    Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97: -36
    Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92: 236
    Gęstość w 15°C, [ kg/m3], ASTM D4052: 0.860
    557.89cena netto
    686.20sztcena brutto
    ilość
    Dodaj do koszyka