Towar zamówiony do godziny 16:00 wysyłamy tego samego dnia.
126-0175 Olej silnikowy MOBIL DELVAC 10W40 XHP ESP E5 20L
Olej silnikowy MOBIL DELVAC 10W40 XHP ESP E5 20L126-0175
Numery porównawcze: 126-0176
DELVAC M 10W40 ADV P.20L
Wysoko obciążone niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych.
Mniejsze konstrukcje silnika oraz zastosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych.
Technologie silników o niskiej emisji spalin, takie jak np. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie rozrządu, układy oczyszczania spalin wymagają olejów o większej stabilności utleniania, zdolności do rozpraszania sadzy, niskiej lotności i kompatybilności z systemami oczyszczania spalin. Technologia zastosowana w oleju Mobil Delvac XHP ESP M 10W-40 zapewnia doskonałą wydajność silnika, długie okresy pomiędzy wymianami oleju, ochronę systemu redukcji spalin z filtrami cząstek stałych (DPF) włącznie.
Właściwości:
- Doskonała ochrona przed gęstnieniem oleju, osadami wysokotemperaturowymi, zbieraniem się szlamu i degradacją oleju
- Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwzatarciowe, ochrona przed polerowaniem gładzi cylindra, ochrona przed korozją
- Pomaga ograniczyć spadek lepkości i zużycie oleju w ciężkich warunkach pracy w wysokich temperaturach.
- Pomaga chronić elementy układów wydechowych, również tych wyposażonych w filtry DPF.
- Przyczynia się do poprawy cyrkulacji i pompowalności oleju
Zastosowania:
- Wysoko obciążone silniki Diesla, w tym nowoczesne, niskoemisyjne silniki Euro V/VI wyposażone w systemy emisji spalin i technologie użytkowe takie jak: filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR), układy ciągłej regeneracji (CRT), utleniający reaktor katalityczny (DOC) oraz system recyrkulacji spalin (EGR).
- Wysoko obciążone silniki Diesla, w których stosuje się oleje napędowe o niskiej zawartości siarki i paliwa typu biodiesel
- Urządzenia napędzane silnikami Diesla wolnossącymi i z turbosprężarkami
- Autobusy i samochody ciężarowe pracujące na krótkich i długich dystansach
- Maszyny robocze w przemyśle górniczym, budownictwie oraz maszyny rolnicze
Specyfikacje i dopuszczenia
MB-Approval 228.51
MAN M 3477
MAN M 3271-1
MTU Oil Category 3.1
VOLVO VDS-4
VOLVO VDS-3
RENAULT TRUCKS RLD-3
RENAULT TRUCKS RLD-2
DEUTZ DQC IV-10 LA
AVTODISEL (YaMZ) YaMZ-7-17
Mack EO-O Premium Plus
Produkt ten jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających:
MAN M 3575
SCANIA LOW ASH
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji:
API CJ-4
API CI-4 PLUS
API CI-4
JASO DH-2
DAF Extended Drain
Cummins CES 20081
CATERPILLAR ECF-3
ACEA E4
ACEA E6
ACEA E7
ACEA E9
ISUZU DEO (samochody z DPD )
Własności fizykochemiczne:
Klasa lepkości: SAE 10W-40
Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445: 89,3
Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445: 13,8
Wskaźnik lepkości, ASTM D2270: 157
Popiół siarczanowy, [%wag.], ASTM D874: 1,0
Liczba zasadowa TBN, [mgKOH/g], ASTM D2896: 12,8
Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97: -36
Temperatura zapłonu w tyglu otwartym, Cleveland Open Cup, [°C], ASTM D92: 236
Gęstość w 15°C, [ kg/m3], ASTM D4052: 0.860